Biuro matrymonialne > Pomoc - Płatności i Ustawienia

Pomoc - Płatności i Ustawienia

Płatności  

Co jest bezpłatne?  

Co jest bezpłatne w MyDwoje.pl?

  • Bezpłatnie wypełniasz Wizytówkę oraz Test Doboru Partnerskiego - psychologiczny test partnerski badający dopasowanie partnerów pod względem osobowości oraz życiowych wartości i celów.
  • Bezpłatnie możesz odebrać Certyfikat Wiarygodnego Profilu.
  • Bezpłatnie otrzymujesz Profil Partnerski, czyli opis osobowości i wskazówki, jaki partner będzie do Ciebie najlepiej pasował charakterem.
  • Bezpłatnie ustawiasz własne szczegółowe kryteria wyszukiwania ofert.
  • Bezpłatnie otrzymujesz Wynik Kojarzenia, czyli Oferty. Możesz nimi zarządzać przeglądają przesuwać je na listę Moje ulubione profile, aby sprawdzić ile ofert naprawdę jest dla Ciebie interesujących.
  • Bezpłatnie możesz obejrzeć dopasowanie osobowości z osobami na Twojej liście i sprawdzić w ilu obszarach zgadzają się Twoje kryteria wyszukiwania i osoby, której profil oglądasz - Zgodność Kryteriów.
  • Bezpłatnie możesz obejrzeć Wizytówkę Użytkowników - podstawowe informacje.
  • Bezpłatnie zobaczyć, jakim zainteresowaniem cieszy się Twój profil w zakładce Kto oglądał mój profil
  • Bezpłatnie możesz otworzyć swoje zdjęcie dla wszystkich Użytkowników. Będzie ono widoczne na liście Moje Oferty.
  • Bezpłatnie możesz wysyłać pozdrowienia (jeśli otworzysz swoje zdjęcie profilowe)
  • Bezpłatnie możesz zostać zaproszony do korespondencji przez Użytkownika z abonamentem (jeśli posiadasz zaakceptowane zdjęcie główne).
  • Bezpłatnie otrzymujesz codzienny raport na podany adres e-mail o nowych osobach w Wyniku Kojarzenia i wiadomościach od innych Użytkowników.

Przywileje w abonamencie  

Co zyskuję dzięki abonamentowi w Serwisie MyDwoje.pl?

  • Otrzymasz dostęp do porównania Zgodności Waszych kryteriów wyszukiwania 
  • Otrzymasz nowe możliwości komunikacji z Użytkownikami:
    • drogą mailową przez wewnętrzną anonimową Pocztę MyDwoje.pl
    • na żywo przez Czat MyDwoje.pl 
    • możesz zapraszać do kontaktu osoby bez abonamentu i korespondować z nimi
  • Możesz Twoje zdjęcia udostępniać indywidualnie wybranym osobom

Po upływie abonamentu Serwis NIE przedłuża automatycznie konta abonamentowego i nie pobiera dodatkowej opłaty za kolejny okres ani żadnej opłaty wpisowej. Decyzja o przedłużeniu członkostwa zależy w pełni od Twojej satysfakcji z naszych usług. Sprawdź nasze Usługi i cennik i wybierz dla siebie abonament.

Jak korzystać gratis  

Czy jest jakiś sposób, żeby korzystać z MyDwoje.pl bezpłatnie, zupełnie za darmo?

Tak, masz różne opcje:

  • Wypełnij ciekawie Wizytówkę i dodaj do Profilu dobre zdjęcia, otwórz zdjęcia i poczekaj na zaproszenie! Osoba z abonamentem może zaprosić Cię do kontaktu. Będziesz mógł wtedy pisać z tą osobą za darmo do końca trwania jej abonamentu.
  • Poleć MyDwoje.pl przyjacielowi lub przyjaciółce - jeżeli przekonasz ich do poszukiwania miłości przez nasz Serwis i osoba ta wykupi abonament w MyDwoje.pl, Ty otrzymasz abonament tej samej długości gratis! Polecaj MyDwoje.pl
  • Dla Użytkowników, którzy jeszcze nigdy nie korzystali z abonamentu, a mają wypełniony Test i ciekawy Profil ze zdjęciem i Certyfikatem, oferujemy abonament próbny 7 dni gratis za 70% kompletności Profilu. Szczegóły w: promocje abonamentów.

Promocje  

Jestem nowym Użytkownikiem. Czy mogę korzystać z promocyjnych cen abonamentów?

Tak. Ceny dostępne w zakładce Usługi i cennik są przeznaczone dla wszystkich Użytkowników. Warto również zaglądać na stronę, gdzie znajdują się nasze aktualne Promocje.

Cena dla Ciebie  

Czy mogę skorzystać z "Ceny dla Ciebie", wpłacając pieniądze na konto?

Oczywiście, można przedłużyć abonament, wpłacając na konto wartość usługi wg Ceny dla Ciebie (jest to cena dla stałych klientów).

Doceniamy naszych stałych Klientów i chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla nich przyjemne, także w kwestiach finansowych. Dla Użytkowników, którzy chociaż raz wykupili u nas usługę, przewidujemy dodatkowe zniżki (tzw. "Cena dla Ciebie") przy kolejnych płatnościach, które są dostępne dla nich po zalogowaniu w zakładce Moje płatności.

Sposoby płatności  

Jak mogę zapłacić za abonament?

Abonament można opłacić na kilka sposobów:
  • płatność w systemie:  online za pomocą systemu Przelewy 24, gdy posiadasz konto w jednym z banków. Opcja ta jest możliwa tylko po zalogowaniu. Po wybraniu abonamentu i tego sposobu płatności Użytkownik zostanie automatycznie przekierowany na stronę logowania swojego banku i po wpisaniu hasła (do konta bankowego) przelew zostanie wykonany automatycznie.
  • zapłata kartą płatniczą: VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, American Express, PolCard. Karta kredytowa zostaje obciążona w momencie złożenia zamówienia.
  • przelew: - wpłata na konto - można wykonać przelew tradycyjny bądź dokonać płatności za pomocą przelewu na poczcie na numer konta - wysyłając dowód wpłaty na adres biuro@mydwoje.pl można przyspieszyć proces aktywacji abonamentu;  Dane do przelewu: 

    Serwis Doboru Partnerskiego Katarzyna Bieber
    Słonki 24, 02-814 Warszawa
    mBank, nr konta: 79 1140 2004 0000 3802 4704 9692
    Przykładowy tytuł przelewu: Twoja Nazwa Użytkownika (tu wpisz własną, np. M78B5626) 3 m-ce
    Kwota: 95 PLN sprawdź aktualne promocje tutaj>>

  • online za pomocą systemu PayPal: - musisz mieć konto w tym systemie założone na stronie www.paypal.com  - jest to wirtualny rachunek zasilany z karty kredytowej. Wypłata środków następuje poprzez przelew na rachunek bankowy w Polsce lub dowolnym innym miejscu zamieszkania na świecie; system jest znany z bezpieczeństwa transakcji, dane dotyczące konta bankowego nie są przekazywane do Serwisu, pozostają w systemie PayPal

Możliwość płatności za usługę 1 Kontakt i Wizytówki 24h:

  • za pomocą SMS: (Aby opłacić usługę 1 kontakt i Wizytówki max.24h należy wysłać SMS pod numer  79624 z tekstem DPKONTAKT (koszt 11,07 PLN z VAT). Następnie należy kliknąć link zamawiam i otrzymany kod wpisać w okno "Otrzymany kod" na stronie zamówienia. Po wpisaniu kodu możesz wysłać wiadomość do jednej osoby. Jeżeli Użytkownik nie wykorzysta SMS-a od razu, pozostają 3 miesiące na wysłanie propozycji kontaktu lub wiadomości do osoby bez abonamentu, a z którą Użytkownik już korespondował).

Wiecej na temat: Metody płatności

Numer konta  

Otrzymałem numery konta: Dialcom24 i Serwis Doboru Partnerskiego. Który jest poprawny?

W praktyce nie ma znaczenia, na który numer konta dokonujesz wpłaty. Pamiętaj jednak, aby płacąc bezpośrednio na konto Serwisu podać Twoją Nazwę Użytkownika np. M78K98D - dzięki temu będziemy mogli poprawnie zidentyfikować Twoją płatność! Numer naszego konta to: 79 1140 2004 0000 3802 4704 9692. Jeśli płacisz na konto Dialcom24 - czyli do naszego operatora płatności - wtedy wpłata powinna zostać 2-4 dni zostać zaksięgowana na naszym koncie. W celu przyspieszenia aktywacji abonamentu możesz wysłać do nas potwierdzenie bankowe albo kopię polecenia przelewu pocztowego faksem (022 2012587) lub po zeskanowaniu e-mailem (biuro@mydwoje.pl ), a natychmiast aktywujemy Twój abonament. Więcej szczegółów dotyczących płatności: Usługi i cennik.

Odrzucenie płatności  

Próbowałem opłacić abonament, ale system Przelewy 24 odrzuca moją płatność. Co robić?

Istnieje także możliwość opłacenia abonamentu w tradycyjny sposób, przelewem na poczcie lub w banku bezpośrednio na konto serwisu. Dane do przelewu:
Serwis Doboru Partnerskiego Katarzyna Bieber
Słonki 24, 02-814 Warszawa
mBank, nr konta: 79 1140 2004 0000 3802 4704 9692
Przykładowy tytuł przelewu: Twoja Nazwa Użytkownika (np.M78B56Z6) 3 m-ce
Kwota: 95 PLN
sprawdź aktualne promocje tutaj>>

Problem z przelewem online  

Chcę opłacić usługę przelewem online, ale link do mojego banku jest nieaktywny. Dlaczego?

Dostęp do płatności z danego banku jest możliwy w czasie pracy banku. Niestety, nie wszystkie banki udostępniają tę funkcję przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, w związku z tym na czas, gdy nie ma możliwości dokonania przelewu natychmiastowego, dany bank jest blokowany. Terminarz dostępu do banków dostępny jest na stronie: Bankbrowser.pl. Polecamy poczekać i spróbować dokonać płatności za kilka godzin.

System zabezpieczeń  

Jaki jest system zabezpieczenia strony, przez którą dokonuje się płatności kartą?

Zabezpieczenia płatności spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa transakcji finansowych. Szczegółowo o zabezpieczeniach technicznych możesz przeczytać w zakładce: Polityka prywatności.

Przedłużenie abonamentu  

Jeżeli wpłata na konto dotrze do Państwa później niż data upłynięcia abonamentu, co stanie się z moimi wiadomościami? Czy profil zostanie zachowany, czy też będę musiał od nowa go zakładać?

Żadne wiadomości ani kontakty nie zginą. W czasie, gdy Użytkownik nie posiada abonamentu, będzie mógł korespondować tylko z osobami, z którymi już korespondował, a których abonament jest aktywny. Po ponownej aktywacji abonamentu (gdy zaksięgujemy wpłatę), Użytkownik będzie mógł kontaktować się z Użytkownikami - również tymi nieposiadającymi abonamentu oraz proponować kontakt nowym osobom.

Zawieszenie abonamentu  

Chciałbym czasowo zawiesić swoje konto. Czy mogę też zawiesić abonament?

Zawieszenie konta nie jest równoznaczne z zawieszeniem abonamentu. Użytkownik po opłaceniu abonamentu nie ma możliwości zawieszenia biegu samego abonamentu.

Cesja abonamentu  

Czy mogę oddać komuś mój abonament?

W żadnym wypadku własnego abonamentu nie można scedować na innego Użytkownika.

Jeśli chcesz obdarować kogoś bliskiego abonamentem, możesz skorzystać z promocji "Abonament 3 miesiące na prezent". Okazja zależy od Ciebie np. imieniny, urodziny, na Gwiazdkę lub bez okazji, gdy bo po prostu chcesz komuś pomóc.

Jeżeli jesteś Użytkownikiem MyDwoje.pl, możesz sprezentować komuś abonament i otrzymać dla siebie taki sam abonament gratis!

Jeżeli nie jesteś Użytkownikiem MyDwoje.pl, a chcesz kupić bliskiej osobie abonament na prezent. Zarejestruj się się szybko i bezpłatnie w naszym Serwisie. Po potwierdzeniu rejestracji, nie musisz wypełnić Testu i Wizytówki, jeżeli sam nie szukasz partnera. Po zalogowaniu w Serwisie przejdź od razu do zamówienia abonamentu na prezent w zakładce Płatności.

Brak kodu SMS  

Wysłałem SMS na numer 79624, ale nie otrzymałem kodu aktywującego Usługę SMS. Dlaczego?

Sprawdź ustawienia swego telefonu komórkowego, czy nie masz zablokowanego odbierania usług SMS'owych lub reklam. Sprawdź, czy wysłałeś SMS na poprawny numer z hasłem: DPKONTAKT? Jeśli ustawienia są poprawne, skontaktuj się z nami – wyślij nam swój numer telefonu oraz login, abyśmy mogli interweniować w Twojej sprawie u operatora telefonii komórkowej, który obsługuje naszą usługę. Napisz na adres biuro@mydwoje.pl.

SMS z zagranicy  

Czy można opłacić SMS z zagranicznego numeru?

Nie można, Usługę  "1 Kontakt SMS" można opłacić tylko za pośrednictwem polskiego operatora.

Ustawienia  

Zawieszenie a usunięcie profilu  

Jaka jest różnica między zawieszeniem a usunięciem profilu? 

Zawieszając profil w zakładce Ustawienia (klikając na zawieś konto), możesz tymczasowo ograniczyć swój aktywny udział w Serwisie MyDwoje.pl. Jest to funkcja przydatna wówczas, gdy poznałeś w Serwisie kogoś interesującego i chcesz korespondować tylko z tą osobą (cały czas będziesz miał taką możliwość, gdyż będziesz miał dostęp do Poczty i Twoich Kontaktów) lub gdy wyjeżdżasz i nie będziesz mógł na bieżąco odpowiadać na nowe zaproszenia do kontaktu. Po zawieszeniu profilu Twoja oferta staje się niewidoczna dla innych Użytkowników. Możesz utrzymywać dotychczasowe kontakty, nie będziesz jednak widoczny na listach ofert innych Użytkowników i sam nie będziesz powiadamiany o nowych ofertach. Jest to funkcja odwracalna - nie tracisz ustawień swojego profilu, takich jak wynik Testu, wpisy w Wizytówce, zdjęcia, ustalone kryteria.

Usuwając profil likwidujesz całe swoje konto, w tym swoje dotychczasowe ustawienia, zdjęcia, wpisy w Wizytówce, wyniki Testu, Wyniki Kojarzenia. Twoje dane zostają trwale usunięte z naszej bazy. Jeżeli Twoja decyzja o usunięciu konta spowodowana jest poznaniem w Serwisie osoby, która stała się dla Ciebie bardzo ważna, zapraszamy, abyście zgłosili swoją historię na adres: biuro@mydwoje.pl.

Usuwanie profilu  

Jak mogę usunąć swój profil?

Profil można usunąć lub zawiesić samodzielnie wchodząc po zalogowaniu w zakładkę Ustawienia: Skasuj konto.

Zmiana subskrypcji  

Jak zmienić subskrypcję? 

Subskrypcję można samodzielnie ustawić w zakładce Ustawienia/Powiadomienia e-mail.
Możesz otrzymywać od nas powiadomienia o nowych wiadomościach od Twoich rozmówców w Serwisie natychmiast lub raz dziennie. Oczywiście, możesz także ze wszystkich powiadomień zrezygnować.

Powiadamianie o odwiedzinach  

Powiadamianie/niepowiadamianie o odwiedzinach

Jeśli nie chcesz, aby inni Użytkownicy widzieli, że oglądasz ich profile, możesz skorzystać z funkcji ukrywania odwiedzin w zakładce Ustawienia/Preferencje konta. Jednocześnie nie będziesz widzieć, czy ktoś oglądał Twój profil: Odwiedziny. Możesz z tej opcji korzystać dowolną liczbę razy, kiedy tylko zechcesz.

Podczas korzystania z funkcji niepowiadamiania nie są zapisywane ani Twoje odwiedziny, ani też wejścia innych na Twój profil. Toteż gdy zmienisz ustawienia i zdecydujesz się na ponowne powiadamianie, nie zobaczysz wizyt, które miały miejsce w czasie Twojego okresu niewidoczności (ani inni nie zobaczą Twoich poprzednich wizyt).


Dołącz do nas!
e-mail:*
hasło:*
(min. 6 znaków)
powtórz hasło:*
Jesteś:*
  kobietą piksel
  mężczyzną
Data urodzenia:*
Skąd znasz
mydwoje.pl?
*pole obowiązkowe
   *Akceptuję Regulamin oraz Politykę prywatności Serwisu
   Tak, chcę być informowany o trendach i ofertach specjalnych dla Singli. Rezygnacja jest możliwa w każdej chwili

lub
facebook register
Zadzwoń lub napisz do nas




tel: (22) 201 25 89
fax: (22) 201 25 87


codziennie 9.00 - 24.00
Twarze MyDwoje
Oferty zagraniczne mężczyzn
poprzedni
następny
MyDwoje - krok po kroku

powered by WEB interface
Serwis MyDwoje.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję politykę prywatności Serwisu MyDwoje.pl
zamknij