Pomoc - FAQ - Płatności i Ustawienia

Co jest bezpłatne?  

Pomoc - FAQ - Płatności i Ustawienia

Co jest bezpłatne w MyDwoje.pl?

  • Bezpłatnie wypełniasz Wizytówkę oraz Test Doboru Partnerskiego - psychologiczny test partnerski badający dopasowanie partnerów pod względem osobowości oraz życiowych wartości i celów. Test MyDwoje jest długi - dlaczego?
  • Bezpłatnie możesz odebrać Certyfikat Wiarygodnego Profilu - Regulamin usługi Certyfikat MyDwoje.pl.
  • Bezpłatnie otrzymujesz  Profil Partnerski, czyli opis osobowości i wskazówki, jaki partner będzie do Ciebie najlepiej pasował charakterem i Wynik Zgodności Osobowości ze wszystkimi Użytkownikami w formie graficznej i tekstowej.
  • Bezpłatnie ustawiasz własne szczegółowe kryteria wyszukiwania ofert.
  • Bezpłatnie otrzymujesz Wynik Kojarzenia, czyli Oferty. Możesz nimi zarządzać przeglądają przesuwać je na listę Moje ulubione profile, aby sprawdzić ile ofert naprawdę jest dla Ciebie interesujących.
  • Bezpłatnie możesz obejrzeć dopasowanie osobowości z osobami na Twojej liście i sprawdzić w ilu obszarach zgadzają się Twoje kryteria wyszukiwania i osoby, której profil oglądasz Zgodność Kryteriów Partnerów z każdym Użytkownikiem
  • Bezpłatnie możesz obejrzeć Wizytówkę Użytkowników - podstawowe informacje.
  • Bezpłatnie zobaczyć, jakim zainteresowaniem cieszy się Twój profil w zakładce Kto oglądał mój profil
  • Bezpłatnie możesz otworzyć swoje zdjęcie dla wszystkich Użytkowników. Będzie ono widoczne na liście Moje Oferty.
  • Bezpłatnie możesz wysyłać flirt do jednej osoby dziennie - FLIRT 2.0 to nowość na rynku portali randkowych
  • Bezpłatnie możesz zostać zaproszony do korespondencji przez Użytkownika z abonamentem (jeśli posiadasz zaakceptowane zdjęcie główne).
  • Bezpłatnie otrzymujesz codzienny raport na podany adres e-mail o nowych osobach w Wyniku Kojarzenia i wiadomościach od innych Użytkowników.

Przywileje w abonamencie  

Co zyskuję dzięki abonamentowi w Serwisie MyDwoje.pl?


Twoje przywileje w abonamencie:

Korespondencja przez Flirt, Pocztę i Czat  Korespondencja przez Flirt, Pocztę i Czat
Zapraszanie osób bez abonamentu  Zapraszanie osób bez abonamentu
Szczegóły ofert, galeria otwartych zdjęć  Szczegóły ofert, galeria otwartych zdjęć
Porównanie charakterów, wartości, kryteriów i zainteresowań  Porównanie charakterów, wartości, kryteriów i zainteresowań
Udostępnianie zdjęć osobom wybranym indywidualnie  Udostępnianie zdjęć osobom wybranym indywidualnie
Filtr ofert wg otwartych zdjęć i kryteriów  Filtr ofert wg otwartych zdjęć i kryteriów
Blokowania niechcianych kontaktów  Blokowania niechcianych kontaktów
W abonamencie Promocja gratis z Klubu singli  W abonamencie Promocja gratis z Klubu singli

> Przelew tradycyjny na konto Serwisu

Masz pytania? Sprawdź odpowiedzi w Pomoc/ płatności lub napisz do nas na adres [email protected].

Po upływie abonamentu Serwis NIE przedłuża automatycznie konta abonamentowego i nie pobiera dodatkowej opłaty za kolejny okres ani żadnej opłaty wpisowej. Decyzja o przedłużeniu członkostwa zależy w pełni od Twojej satysfakcji z naszych usług. Sprawdź nasze Usługi i cennik i wybierz dla siebie abonament.

Jak korzystać gratis  

Czy jest jakiś sposób, żeby korzystać z MyDwoje.pl bezpłatnie, zupełnie za darmo?

Tak, masz różne opcje:

  • Wypełnij ciekawie Wizytówkę i dodaj do Profilu dobre zdjęcia, otwórz zdjęcia i poczekaj na zaproszenie! Osoba z abonamentem może zaprosić Cię do kontaktu. Będziesz mógł wtedy pisać z tą osobą za darmo do końca trwania jej abonamentu.
  • Poleć MyDwoje.pl przyjacielowi lub przyjaciółce - jeżeli przekonasz ich do poszukiwania miłości przez nasz Serwis i osoba ta wykupi abonament w MyDwoje.pl, Ty otrzymasz abonament tej samej długości gratis! Polecaj MyDwoje.pl
  • Dla Użytkowników, którzy jeszcze nigdy nie korzystali z abonamentu, a mają wypełniony Test i ciekawy Profil ze zdjęciem i Certyfikatem, oferujemy abonament próbny 7 dni gratis za 70% kompletności Profilu.

Promocje  

Jestem nowym Użytkownikiem. Czy mogę korzystać z promocyjnych cen abonamentów?

Tak. Ceny dostępne w zakładce Usługi i cennik są przeznaczone dla wszystkich Użytkowników. Warto również zaglądać na stronę: promocje abonamentów.

Cena dla Ciebie  

Czy mogę skorzystać z "Ceny dla Ciebie", wpłacając pieniądze na konto?

Oczywiście, można przedłużyć abonament, wpłacając na konto wartość usługi wg Ceny dla Ciebie (jest to cena dla stałych klientów).

Doceniamy naszych stałych Klientów i chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla nich przyjemne, także w kwestiach finansowych. Dla Użytkowników, którzy chociaż raz wykupili u nas usługę, przewidujemy dodatkowe zniżki (tzw. "Cena dla Ciebie") przy kolejnych płatnościach, które są dostępne dla nich po zalogowaniu w zakładce Moje płatności.

Sposoby płatności  

Jak mogę zapłacić za abonament?

Abonament można opłacić na kilka sposobów:
  • płatność w systemie:  online za pomocą systemu Przelewy 24, gdy posiadasz konto w jednym z banków. Opcja ta jest możliwa tylko po zalogowaniu. Po wybraniu abonamentu i tego sposobu płatności Użytkownik zostanie automatycznie przekierowany na stronę logowania swojego banku i po wpisaniu hasła (do konta bankowego) przelew zostanie wykonany automatycznie.
  • zapłata kartą płatniczą: VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, American Express, PolCard. Karta kredytowa zostaje obciążona w momencie złożenia zamówienia.
  • przelew: - wpłata na konto - można wykonać przelew tradycyjny bądź dokonać płatności za pomocą przelewu na poczcie na numer konta - wysyłając dowód wpłaty na adres [email protected] można przyspieszyć proces aktywacji abonamentu;  Dane do przelewu: 

    Serwis doboru partnerskiego MyDWOJE.pl, 

    Aleje Jerozolimskie 89 / 43, 02-101 Warszawa, Polska

    Bank: mBank (lub BRE Bank SA)

    Nr: 69 1140 0000 0000 5454 0800 1009

    Przykładowy tytuł przelewu: Twoja Nazwa Użytkownika (tu wpisz własną, np. M78B5626) 3 m-ce
    Kwota: 95 PLN sprawdź aktualne promocje
    Usługi i cennik

  • online za pomocą systemu PayPal: - musisz mieć konto w tym systemie założone na stronie www.paypal.com  - jest to wirtualny rachunek zasilany z karty kredytowej. Wypłata środków następuje poprzez przelew na rachunek bankowy w Polsce lub dowolnym innym miejscu zamieszkania na świecie; system jest znany z bezpieczeństwa transakcji, dane dotyczące konta bankowego nie są przekazywane do Serwisu, pozostają w systemie PayPal

Możliwość płatności za usługę 1 Kontakt i Wizytówki 24h:

  • za pomocą SMS: (Aby opłacić usługę 1 kontakt i Wizytówki max.24h należy wysłać SMS pod numer  7955 z tekstem DPKONTAKT (koszt 11,07 PLN). Następnie należy kliknąć link zamawiam i otrzymany kod wpisać w okno "Otrzymany kod" na stronie zamówienia. Po wpisaniu kodu możesz wysłać wiadomość do jednej osoby. Jeżeli Użytkownik nie wykorzysta SMS-a od razu, pozostają 3 miesiące na wysłanie propozycji kontaktu lub wiadomości do osoby bez abonamentu, a z którą Użytkownik już korespondował).

Wiecej na temat: Metody płatności

Numer konta  

Otrzymałem numery konta: Dialcom24 i Serwis Doboru Partnerskiego. Który jest poprawny?

W praktyce nie ma znaczenia, na który numer konta dokonujesz wpłaty. Pamiętaj jednak, aby płacąc bezpośrednio na konto Serwisu podać Twoją Nazwę Użytkownika np. M78K98D - dzięki temu będziemy mogli poprawnie zidentyfikować Twoją płatność! Numer naszego konta to: 69 1140 0000 0000 5454 0800 1009. Jeśli płacisz na konto Dialcom24 - czyli do naszego operatora płatności - wtedy wpłata powinna zostać 2-4 dni zostać zaksięgowana na naszym koncie. W celu przyspieszenia aktywacji abonamentu możesz wysłać do nas potwierdzenie bankowe albo kopię polecenia przelewu pocztowego faksem (022 2012587) lub po zeskanowaniu e-mailem ([email protected] ), a natychmiast aktywujemy Twój abonament. Więcej szczegółów dotyczących płatności: Usługi i cennik.

Odrzucenie płatności  

Próbowałem opłacić abonament, ale system Przelewy 24 odrzuca moją płatność. Co robić?

Istnieje także możliwość opłacenia abonamentu w tradycyjny sposób, przelewem na poczcie lub w banku bezpośrednio na konto serwisu. Dane do przelewu:

Serwis doboru partnerskiego MyDWOJE.pl, 

Aleje Jerozolimskie 89 / 43, 02-101 Warszawa, Polska

Bank: mBank (lub BRE Bank SA)

Nr: 69 1140 0000 0000 5454 0800 1009

Przykładowy tytuł przelewu: Twoja Nazwa Użytkownika (np.M78B56Z6) 3 m-ce
Kwota: 95 PLN
sprawdź aktualne promocje
Promocje

Problem z przelewem online  

Chcę opłacić usługę przelewem online, ale link do mojego banku jest nieaktywny. Dlaczego?

Dostęp do płatności z danego banku jest możliwy w czasie pracy banku. Niestety, nie wszystkie banki udostępniają tę funkcję przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, w związku z tym na czas, gdy nie ma możliwości dokonania przelewu natychmiastowego, dany bank jest blokowany. Terminarz dostępu do banków dostępny jest na stronie Przelewy24. Polecamy poczekać i spróbować dokonać płatności za kilka godzin.

System zabezpieczeń  

Jaki jest system zabezpieczenia strony, przez którą dokonuje się płatności kartą?

Zabezpieczenia płatności spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa transakcji finansowych. Szczegółowo o zabezpieczeniach technicznych możesz przeczytać w zakładce: Polityka prywatności.

Przedłużenie abonamentu  

Jeżeli wpłata na konto dotrze do Państwa później niż data upłynięcia abonamentu, co stanie się z moimi wiadomościami? Czy profil zostanie zachowany, czy też będę musiał od nowa go zakładać?

Żadne wiadomości ani kontakty nie zginą. W czasie, gdy Użytkownik nie posiada abonamentu, będzie mógł korespondować tylko z osobami, z którymi już korespondował, a których abonament jest aktywny. Po ponownej aktywacji abonamentu (gdy zaksięgujemy wpłatę), Użytkownik będzie mógł kontaktować się z Użytkownikami - również tymi nieposiadającymi abonamentu oraz proponować kontakt nowym osobom.

Zawieszenie abonamentu  

Chciałbym czasowo zawiesić swoje konto. Czy mogę też zawiesić abonament?

Zawieszenie konta nie jest równoznaczne z zawieszeniem abonamentu. Użytkownik po opłaceniu abonamentu nie ma możliwości zawieszenia biegu samego abonamentu.

Cesja abonamentu  

Czy mogę oddać komuś mój abonament?

W żadnym wypadku własnego abonamentu nie można scedować na innego Użytkownika.

Jeśli chcesz obdarować kogoś bliskiego abonamentem, możesz skorzystać z promocji "Abonament 3 Premium miesiące na prezent". Okazja zależy od Ciebie np. imieniny, urodziny, na Gwiazdkę lub bez okazji, gdy bo po prostu chcesz komuś pomóc.

Jeżeli jesteś Użytkownikiem MyDwoje.pl, możesz sprezentować komuś abonament i otrzymać dla siebie taki sam abonament gratis!

Jeżeli nie jesteś Użytkownikiem MyDwoje.pl, a chcesz kupić bliskiej osobie abonament na prezent. Zarejestruj się się szybko i bezpłatnie w naszym Serwisie. Po potwierdzeniu rejestracji, nie musisz wypełnić Testu i Wizytówki, jeżeli sam nie szukasz partnera. Po zalogowaniu w Serwisie przejdź od razu do zamówienia abonamentu na prezent w zakładce Płatności.

Brak kodu SMS  

Wysłałem SMS na numer 7955, ale nie otrzymałem kodu aktywującego Usługę SMS. Dlaczego?

Sprawdź ustawienia swego telefonu komórkowego, czy nie masz zablokowanego odbierania usług SMS'owych lub reklam. Sprawdź, czy wysłałeś SMS na poprawny numer z hasłem: DPKONTAKT? Jeśli ustawienia są poprawne, skontaktuj się z nami – wyślij nam swój numer telefonu oraz login, abyśmy mogli interweniować w Twojej sprawie u operatora telefonii komórkowej, który obsługuje naszą usługę. Napisz na adres [email protected].

SMS z zagranicy  

Czy można opłacić SMS z zagranicznego numeru?

Nie można, Usługę  "1 Kontakt SMS" można opłacić tylko za pośrednictwem polskiego operatora.

Zawieszenie a usunięcie profilu  

Jaka jest różnica między zawieszeniem a usunięciem profilu? 

Zawieszając profil w zakładce Ustawienia (klikając na zawieś konto), możesz tymczasowo ograniczyć swój aktywny udział w Serwisie MyDwoje.pl. Jest to funkcja przydatna wówczas, gdy poznałeś w Serwisie kogoś interesującego i chcesz korespondować tylko z tą osobą (cały czas będziesz miał taką możliwość, gdyż będziesz miał dostęp do Poczty i Twoich Kontaktów) lub gdy wyjeżdżasz i nie będziesz mógł na bieżąco odpowiadać na nowe zaproszenia do kontaktu. Po zawieszeniu profilu Twoja oferta staje się niewidoczna dla innych Użytkowników. Możesz utrzymywać dotychczasowe kontakty, nie będziesz jednak widoczny na listach ofert innych Użytkowników i sam nie będziesz powiadamiany o nowych ofertach. Jest to funkcja odwracalna - nie tracisz ustawień swojego profilu, takich jak wynik Testu, wpisy w Wizytówce, zdjęcia, ustalone kryteria.

Usuwając profil likwidujesz całe swoje konto, w tym swoje dotychczasowe ustawienia, zdjęcia, wpisy w Wizytówce, wyniki Testu, Wyniki Kojarzenia. Twoje dane zostają trwale usunięte z naszej bazy. Jeżeli Twoja decyzja o usunięciu konta spowodowana jest poznaniem w Serwisie osoby, która stała się dla Ciebie bardzo ważna, zapraszamy, abyście zgłosili swoją historię na adres: [email protected].

Usuwanie profilu  

Jak mogę usunąć swój profil?

Profil można usunąć lub zawiesić samodzielnie wchodząc po zalogowaniu w zakładkę Ustawienia: Skasuj konto.

Zmiana subskrypcji  

Jak zmienić subskrypcję? 

Subskrypcję można samodzielnie ustawić w zakładce Ustawienia/Powiadomienia e-mail.
Możesz otrzymywać od nas powiadomienia o nowych wiadomościach od Twoich rozmówców w Serwisie natychmiast lub raz dziennie. Oczywiście, możesz także ze wszystkich powiadomień zrezygnować.

Powiadamianie o odwiedzinach  

Powiadamianie/niepowiadamianie o odwiedzinach

Jeśli nie chcesz, aby inni Użytkownicy widzieli, że oglądasz ich profile, możesz skorzystać z funkcji ukrywania odwiedzin w zakładce Ustawienia/Preferencje konta. Jednocześnie nie będziesz widzieć, czy ktoś oglądał Twój profil: Odwiedziny. Możesz z tej opcji korzystać dowolną liczbę razy, kiedy tylko zechcesz.

Podczas korzystania z funkcji niepowiadamiania nie są zapisywane ani Twoje odwiedziny, ani też wejścia innych na Twój profil. Toteż gdy zmienisz ustawienia i zdecydujesz się na ponowne powiadamianie, nie zobaczysz wizyt, które miały miejsce w czasie Twojego okresu niewidoczności (ani inni nie zobaczą Twoich poprzednich wizyt).


Dołącz do nas

* Pola obowiązkowe

Nieprawidłowy adres E-mail
Hasło musi zawierać minimum 6 znaków
Hasło różni się od podanego wcześniej
Podaj datę urodzenia

lub zarejestruj się przez facebooka

Klauzula Informacyjna My Dwoje: 1. Administratorem danych osobowych (ADO), czyli podmiotem decydującym w jaki sposób będą przetwarzane... Twoje dane osobowe jest: Fire Media Interactive Ltd, Kemp House, 152-160 City Road, EC1V 2NX Londyn, Wielka Brytania. 2. ADO wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem e-mail [email protected], 3. Twoje dane osobowe są gromadzone i przetwarzane w następujących celach: - realizacji zawartej z Tobą umowy, w tym umożliwienia nam świadczenia usług drogą elektroniczną, - realizowania usług oferowanych przez serwis na podstawie wyrażonej przez ciebie zgody, - w celach podatkowych, rachunkowych i ewentualnych roszczeń i. in.– na podstawie obowiązujących i nałożonych na ADO przepisów prawa oraz do ochrony żywotnych interesów osoby, której danej dotyczą lub innej osoby fizycznej, -celach marketingowych w tym prowadzenie marketingu bezpośredniego, prowadzenia badań i analiz serwisu, między innymi pod kątem jego funkcjonalności, poprawy działania czy też oszacowania głównych zainteresowań i potrzeb użytkowników - na podstawie prawnie uzasadnionego interesu ADO, 4. Twoje dane są przekazywane do zaufanych podmiotów współpracujących z serwisem w ściśle określonych celach. 5. Dane osobowe będą przechowywane przez czas obowiązywania zawartej umowy, a po tym czasie przez okres wymagany obowiązkami nałożonymi na ADO przepisami prawa, tj. obsługi po usługowej, dochodzenia ew. roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych oraz w celach prawnie uzasadnionego interesu ADO maksymalnie przez okres 30 lat. 5. Osoba, której dane są przetwarzane w granicach określonych w RODO ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych – prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 6. Dane będą wykorzystywane do automatycznego podejmowania decyzji w celu przygotowania wyboru ofert matrymonialnych dopasowanych do kandydata, 7. Dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności Serwisu.

Napisz do nas

Konsultacje telefoniczne są dostępne w abonamentach +

Pomoc

Kobiece twarze MyDwoje

Zarejestruj się za darmo i przeglądaj dalej

Zarejestruj się

Ogłoszenia matrymonialne - Kobiety:

Ogłoszenia matrymonialne - Mężczyźni:

MyDwoje - krok po kroku

1. Zarejestruj się i wypełnij profil
2. Wypełnij test partnerski
3. Obejrzyj propozycje partnerów
4. Napisz wiadomość
5. Zakochaj się!


Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku!

Nasza strona używa plików cookie w celu personalizowania treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych i analizy ruchu na naszej stronie. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej strony internetowej naszym zaufanym partnerom. Dzięki cookies możemy dopasować wyświetlaną treść do Twoich preferencji.

Zaakceptuj wszystkie stosowane przez nas pliki cookie lub dokonaj własnych ustawień i zmieniając zakres swojej zgody w ustawienia zaawansowane. Czytaj więcej o ciasteczkach w Polityce prywatności.  Jeżeli korzystasz ze strony, wyrażasz zgodę na stosowanie przez nas plików cookie.


 
zamknij