Pomoc - FAQ - Płatności i Ustawienia
Pomoc - FAQ - Płatności i Ustawienia
Co jest bezpłatne w MyDwoje.pl?
-
Bezpłatnie wypełniasz
Wizytówkę oraz
Test Doboru Partnerskiego - psychologiczny test partnerski badający dopasowanie partnerów pod względem osobowości oraz życiowych wartości i celów.
Test MyDwoje jest długi - dlaczego?
-
-
Bezpłatnie otrzymujesz
Profil Partnerski, czyli opis osobowości i wskazówki, jaki partner będzie do Ciebie najlepiej pasował charakterem i
Wynik Zgodności Osobowości ze wszystkimi Użytkownikami w formie graficznej i tekstowej.
-
Bezpłatnie ustawiasz własne szczegółowe kryteria wyszukiwania ofert.
-
Bezpłatnie otrzymujesz Wynik Kojarzenia, czyli Oferty. Możesz nimi zarządzać przeglądają przesuwać je na listę Moje ulubione profile, aby sprawdzić ile ofert naprawdę jest dla Ciebie interesujących.
-
Bezpłatnie możesz obejrzeć
dopasowanie osobowości z
osobami na Twojej liście i sprawdzić w ilu obszarach zgadzają się Twoje
kryteria wyszukiwania i osoby, której profil oglądasz
Zgodność Kryteriów Partnerów z każdym Użytkownikiem
-
Bezpłatnie możesz obejrzeć Wizytówkę Użytkowników - podstawowe informacje.
-
Bezpłatnie zobaczyć, jakim zainteresowaniem cieszy się Twój profil w zakładce Kto oglądał mój profil
-
Bezpłatnie możesz otworzyć swoje zdjęcie dla wszystkich Użytkowników. Będzie ono widoczne na liście Moje Oferty.
- Bezpłatnie możesz wysyłać flirt do jednej osoby dziennie - FLIRT 2.0 to nowość na rynku portali randkowych
-
Bezpłatnie możesz zostać zaproszony do korespondencji przez Użytkownika z abonamentem (jeśli posiadasz zaakceptowane zdjęcie główne).
-
Bezpłatnie otrzymujesz codzienny raport na podany adres e-mail o
nowych osobach w Wyniku Kojarzenia i wiadomościach od innych
Użytkowników.
Przywileje w abonamencie
 
Co zyskuję dzięki abonamentowi w Serwisie MyDwoje.pl?
Twoje przywileje w abonamencie:
Korespondencja przez Flirt, Pocztę i Czat
Zapraszanie osób bez abonamentu
Szczegóły ofert, galeria otwartych zdjęć
Porównanie charakterów, wartości, kryteriów i zainteresowań
Udostępnianie zdjęć osobom wybranym indywidualnie
Filtr ofert wg otwartych zdjęć i kryteriów
Blokowania niechcianych kontaktów
W abonamencie Promocja gratis z Klubu singli> Przelew tradycyjny na konto Serwisu
Masz pytania? Sprawdź odpowiedzi w
Pomoc/ płatności lub napisz do nas na adres
[email protected].
Po upływie abonamentu Serwis NIE przedłuża automatycznie konta
abonamentowego i nie pobiera dodatkowej opłaty za kolejny okres ani
żadnej opłaty wpisowej. Decyzja o przedłużeniu członkostwa zależy w
pełni od Twojej satysfakcji z naszych usług. Sprawdź nasze Usługi i cennik i wybierz dla siebie abonament.
Jak korzystać gratis
 Czy jest jakiś sposób, żeby korzystać z MyDwoje.pl bezpłatnie, zupełnie za darmo?
Tak, masz różne opcje:
- Wypełnij ciekawie Wizytówkę i dodaj do Profilu dobre zdjęcia, otwórz zdjęcia i poczekaj na zaproszenie!
Osoba z abonamentem może zaprosić Cię do kontaktu. Będziesz mógł wtedy
pisać z tą osobą za darmo do końca trwania jej abonamentu.
- Poleć MyDwoje.pl przyjacielowi lub przyjaciółce
- jeżeli przekonasz ich do poszukiwania miłości przez nasz Serwis i
osoba ta wykupi abonament w MyDwoje.pl, Ty otrzymasz abonament tej samej
długości gratis! Polecaj MyDwoje.pl
- Dla
Użytkowników, którzy jeszcze nigdy nie korzystali z abonamentu, a mają
wypełniony Test i ciekawy Profil ze zdjęciem i Certyfikatem, oferujemy abonament próbny 7 dni gratis za 70% kompletności Profilu.
Jestem nowym Użytkownikiem. Czy mogę korzystać z promocyjnych cen abonamentów?
Czy mogę skorzystać z "Ceny dla Ciebie", wpłacając pieniądze na konto?
Oczywiście,
można przedłużyć abonament, wpłacając na konto wartość usługi wg Ceny
dla Ciebie (jest to cena dla stałych klientów).
Doceniamy
naszych stałych Klientów i chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu
było dla nich przyjemne, także w kwestiach finansowych. Dla
Użytkowników, którzy chociaż raz wykupili u nas usługę, przewidujemy
dodatkowe zniżki (tzw. "Cena dla Ciebie") przy kolejnych płatnościach,
które są dostępne dla nich po zalogowaniu w zakładce Moje płatności.
Jak mogę zapłacić za abonament?
Abonament można opłacić na kilka sposobów:
-
płatność w systemie: online za pomocą systemu Przelewy 24, gdy posiadasz konto w jednym z banków. Opcja ta jest możliwa tylko po zalogowaniu. Po wybraniu abonamentu i tego sposobu
płatności Użytkownik zostanie automatycznie przekierowany na stronę
logowania swojego banku i po wpisaniu hasła (do konta bankowego) przelew
zostanie wykonany automatycznie.
- zapłata kartą płatniczą: VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, American Express, PolCard. Karta kredytowa zostaje obciążona w momencie złożenia zamówienia.
-
przelew: - wpłata na konto - można wykonać przelew tradycyjny
bądź dokonać płatności za pomocą przelewu na poczcie na numer konta -
wysyłając dowód wpłaty na adres
[email protected] można przyspieszyć proces aktywacji abonamentu; Dane do przelewu:
Serwis doboru partnerskiego MyDWOJE.pl,
Aleje Jerozolimskie 89 / 43, 02-101 Warszawa, Polska
Bank: mBank (lub BRE Bank SA)
Nr: 69 1140 0000 0000 5454 0800 1009
Przykładowy tytuł przelewu: Twoja Nazwa Użytkownika (tu wpisz własną, np. M78B5626) 3 m-ce
Kwota: 95 PLN sprawdź aktualne promocje Usługi i cennik
online za pomocą systemu PayPal: - musisz mieć konto w tym systemie założone na stronie www.paypal.com
- jest to wirtualny rachunek zasilany z karty kredytowej. Wypłata
środków następuje poprzez przelew na rachunek bankowy w Polsce lub
dowolnym innym miejscu zamieszkania na świecie; system jest znany z
bezpieczeństwa transakcji, dane dotyczące konta bankowego nie są
przekazywane do Serwisu, pozostają w systemie PayPal
Możliwość płatności za usługę 1 Kontakt i Wizytówki 24h:
za pomocą SMS: (Aby opłacić usługę 1 kontakt i Wizytówki
max.24h należy wysłać SMS pod numer 7955 z tekstem DPKONTAKT (koszt
11,07 PLN). Następnie należy kliknąć link zamawiam i otrzymany kod
wpisać w okno "Otrzymany kod" na stronie zamówienia. Po wpisaniu kodu
możesz wysłać wiadomość do jednej osoby. Jeżeli Użytkownik nie
wykorzysta SMS-a od razu, pozostają 3 miesiące na wysłanie propozycji
kontaktu lub wiadomości do osoby bez abonamentu, a z którą Użytkownik
już korespondował).
Wiecej na temat: Metody płatności
Otrzymałem numery konta: Dialcom24 i Serwis Doboru Partnerskiego. Który jest poprawny?
W
praktyce nie ma znaczenia, na który numer konta dokonujesz wpłaty.
Pamiętaj jednak, aby płacąc bezpośrednio na konto Serwisu podać Twoją
Nazwę Użytkownika np. M78K98D - dzięki temu będziemy mogli poprawnie
zidentyfikować Twoją płatność! Numer naszego konta to:
69 1140 0000 0000 5454 0800 1009. Jeśli płacisz na konto Dialcom24 - czyli do naszego
operatora płatności - wtedy wpłata powinna zostać 2-4 dni zostać
zaksięgowana na naszym koncie. W celu przyspieszenia aktywacji
abonamentu możesz wysłać do nas potwierdzenie bankowe albo kopię
polecenia przelewu pocztowego faksem (022 2012587) lub po zeskanowaniu
e-mailem (
[email protected] ), a natychmiast aktywujemy Twój abonament. Więcej szczegółów dotyczących płatności:
Usługi i cennik.
Odrzucenie płatności
 
Próbowałem opłacić abonament, ale system Przelewy 24 odrzuca moją płatność. Co robić?
Istnieje
także możliwość opłacenia abonamentu w tradycyjny sposób, przelewem na
poczcie lub w banku bezpośrednio na konto serwisu. Dane do przelewu:
Serwis doboru partnerskiego MyDWOJE.pl,
Aleje Jerozolimskie 89 / 43, 02-101 Warszawa, Polska
Bank: mBank (lub BRE Bank SA)
Nr: 69 1140 0000 0000 5454 0800 1009
Przykładowy tytuł przelewu: Twoja Nazwa Użytkownika (np.M78B56Z6) 3 m-ce
Kwota: 95 PLN
sprawdź aktualne promocje Promocje
Problem z przelewem online
 
Chcę opłacić usługę przelewem online, ale link do mojego banku jest nieaktywny. Dlaczego?
Dostęp
do płatności z danego banku jest możliwy w czasie pracy banku. Niestety,
nie wszystkie banki udostępniają tę funkcję przez 24 godziny na dobę 7
dni w tygodniu, w związku z tym na czas, gdy nie ma możliwości dokonania
przelewu natychmiastowego, dany bank jest blokowany.
Terminarz dostępu
do banków dostępny jest na stronie Przelewy24. Polecamy poczekać i spróbować dokonać płatności za kilka godzin.
System zabezpieczeń
 
Jaki jest system zabezpieczenia strony, przez którą dokonuje się płatności kartą?
Zabezpieczenia płatności spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa transakcji finansowych. Szczegółowo o zabezpieczeniach technicznych możesz przeczytać w zakładce: Polityka prywatności.
Przedłużenie abonamentu
 
Jeżeli wpłata na konto dotrze do Państwa później niż data upłynięcia abonamentu, co stanie się z moimi wiadomościami? Czy profil zostanie zachowany, czy też będę musiał od nowa go zakładać?
Żadne
wiadomości ani kontakty nie zginą. W czasie, gdy Użytkownik nie posiada
abonamentu, będzie mógł korespondować tylko z osobami, z którymi już
korespondował, a których abonament jest aktywny. Po ponownej aktywacji
abonamentu (gdy zaksięgujemy wpłatę), Użytkownik będzie mógł kontaktować
się z Użytkownikami - również tymi nieposiadającymi abonamentu oraz proponować kontakt nowym
osobom.
Zawieszenie abonamentu
 
Chciałbym czasowo zawiesić swoje konto. Czy mogę też zawiesić abonament?
Zawieszenie
konta nie jest równoznaczne z zawieszeniem abonamentu. Użytkownik po
opłaceniu abonamentu nie ma możliwości zawieszenia biegu samego
abonamentu.
Czy mogę oddać komuś mój abonament?
W żadnym wypadku własnego abonamentu nie można scedować na innego Użytkownika.
Jeśli chcesz obdarować kogoś bliskiego abonamentem, możesz skorzystać z promocji "Abonament 3 Premium miesiące na prezent". Okazja zależy od Ciebie np. imieniny, urodziny, na Gwiazdkę lub bez okazji, gdy bo po prostu chcesz komuś pomóc.
Jeżeli jesteś Użytkownikiem MyDwoje.pl, możesz sprezentować komuś abonament i otrzymać dla siebie taki sam abonament gratis!
Jeżeli nie jesteś Użytkownikiem MyDwoje.pl,
a chcesz kupić bliskiej osobie abonament na prezent. Zarejestruj się się
szybko i bezpłatnie w naszym Serwisie. Po potwierdzeniu rejestracji, nie
musisz wypełnić Testu i Wizytówki, jeżeli sam nie szukasz partnera. Po
zalogowaniu w Serwisie przejdź od razu do zamówienia abonamentu na
prezent w zakładce Płatności.
Wysłałem SMS na numer 7955, ale nie otrzymałem kodu aktywującego Usługę SMS. Dlaczego?
Sprawdź
ustawienia swego telefonu komórkowego, czy nie masz zablokowanego
odbierania usług SMS'owych lub reklam. Sprawdź, czy wysłałeś SMS na
poprawny numer z hasłem: DPKONTAKT? Jeśli ustawienia są poprawne,
skontaktuj się z nami – wyślij nam swój numer telefonu oraz login,
abyśmy mogli interweniować w Twojej sprawie u operatora telefonii
komórkowej, który obsługuje naszą usługę. Napisz na adres
[email protected].
Czy można opłacić SMS z zagranicznego numeru?
Nie można, Usługę "1 Kontakt SMS" można opłacić tylko za pośrednictwem polskiego operatora.
Zawieszenie a usunięcie profilu
 
Jaka jest różnica między zawieszeniem a usunięciem profilu?
Zawieszając profil w zakładce Ustawienia (klikając na
zawieś konto), możesz
tymczasowo ograniczyć swój aktywny udział w Serwisie MyDwoje.pl. Jest
to funkcja przydatna wówczas, gdy poznałeś w Serwisie kogoś
interesującego i chcesz korespondować tylko z tą osobą (cały czas
będziesz miał taką możliwość, gdyż będziesz miał dostęp do Poczty i
Twoich Kontaktów) lub gdy wyjeżdżasz i nie będziesz mógł na bieżąco
odpowiadać na nowe zaproszenia do kontaktu. Po zawieszeniu profilu Twoja
oferta staje się niewidoczna dla innych Użytkowników. Możesz utrzymywać
dotychczasowe kontakty, nie będziesz jednak widoczny na listach
ofert innych Użytkowników i sam nie będziesz powiadamiany o
nowych ofertach. Jest to funkcja odwracalna - nie tracisz ustawień
swojego profilu, takich jak wynik Testu, wpisy w Wizytówce, zdjęcia,
ustalone kryteria.
Usuwając profil likwidujesz
całe swoje konto, w tym swoje dotychczasowe ustawienia, zdjęcia, wpisy w
Wizytówce, wyniki Testu, Wyniki Kojarzenia. Twoje dane zostają trwale
usunięte z naszej bazy. Jeżeli Twoja decyzja o usunięciu konta
spowodowana jest poznaniem w Serwisie osoby, która stała się dla Ciebie
bardzo ważna, zapraszamy, abyście zgłosili swoją historię na adres:
[email protected].
Jak mogę usunąć swój profil?
Profil można usunąć lub zawiesić samodzielnie wchodząc po zalogowaniu w zakładkę Ustawienia:
Skasuj konto.
Jak zmienić subskrypcję?
Możesz otrzymywać od nas powiadomienia o nowych wiadomościach od Twoich rozmówców w Serwisie natychmiast lub raz dziennie. Oczywiście, możesz także ze wszystkich powiadomień zrezygnować.
Powiadamianie o odwiedzinach
 Powiadamianie/niepowiadamianie o odwiedzinach
Jeśli nie chcesz, aby inni Użytkownicy widzieli, że
oglądasz ich profile, możesz skorzystać z funkcji ukrywania odwiedzin w
zakładce Ustawienia/Preferencje konta. Jednocześnie nie będziesz widzieć, czy ktoś oglądał Twój profil: Odwiedziny. Możesz z tej opcji korzystać dowolną liczbę razy, kiedy tylko zechcesz.
Podczas korzystania z funkcji niepowiadamiania nie są zapisywane
ani Twoje odwiedziny, ani też wejścia innych na Twój profil. Toteż gdy
zmienisz ustawienia i zdecydujesz się na ponowne powiadamianie, nie
zobaczysz wizyt, które miały miejsce w czasie Twojego okresu
niewidoczności (ani inni nie zobaczą Twoich poprzednich wizyt).