Biuro matrymonialne > Pomoc - Oferty i Poczta

Pomoc - Oferty i Poczta

Oferty  

Dostęp  

Zarejestrowałem się, wypełniłem Test i Wizytówkę, ale wciąż nie mam dostępu do ofert. Kiedy je otrzymam? 

Po wypełnieniu Wizytówki i zaakceptowaniu jej przez Administratora otrzymasz Wynik Kojarzenia najpóźniej w ciągu godziny. Sprawdź, czy Twoja Wizytówka została zaakceptowana przez Administratora. W razie problemów popraw Wizytówkę. Sprawdź, czy już widzisz Oferty w głównym menu.

Najlepsze dopasowanie  

W Galerii Twarzy MyDwoje.pl widzę osoby z wysokim dopasowaniem np 90% PD.  Mimo to nie ma ich na mojej liście ofert. Dlaczego?

W najlepszym dopasowaniu uwzględniamy także prawdopodobne oczekiwania Użytkownika wobec partnera w zakresie poza charakterologicznym np. wykształcenie lub wiek. Przewidujemy je w oparciu o dane statystyczne Użytkowników Serwisu MyDwoje.pl. W najlepszym dopasowaniu nie wyświetlają się więc wszystkie oferty z wynikiem powyżej 70% PD, lecz tylko te z nich, które prawdopodobnie Cię zainteresują. Jeżeli chcesz znaleźć wśród swoich ofert dokładnie tę osobę, którą widzisz w Galerii Twarzy MyDwoje.pl, możesz  indywidualnie odszukać ją w bazie,  ustawiając stosowne kryteria. W tym wypadku, powinieneś usunąć własne kryteria i wpisać takie, aby pasowały do tej osoby, a na pewno odnajdziesz ją na nowej liście "Wynik wyszukiwania".

Jak znaleźć właściwe  

Szukam partnera np. z okolic Opola. Jak go znaleźć?

Aby otrzymywać od nas oferty z regionu, który szczególnie Cię interesuje, należy określić kryteria wyszukiwania w zakładce Kryteria wyszukiwania. Ponadto nad listą ofert jest filtr wg miasta. Wpisz swoje miasto i kliknij filtruj, a otrzymasz oferty osób mieszkających niedaleko Ciebie.

Jak znaleźć nowe oferty  

W jaki sposób się dowiem, że pojawiły się nowe oferty?

MyDwoje.pl wysyła do swoich Użytkowników powiadomienia o nowych ofertach spełniających Twoje kryteria wyszukiwania oraz nowych ofertach polecanych przez MyDwoje. Nowe oferty można znaleźć w zakładce Oferty ("Z wyszukiwania" oraz "Polecane") sortując je "wg daty kojarzenia".

Kategorie  

Otrzymałem listę ofert, ale nie wszystkie zgadzają się z moimi ustalonymi kryteriami. Jak to rozumieć?

Lista osób, które Ci rekomendujemy, została przez nas podzielona na kategorie.

Wszystkie listy ofert zawierają tylko aktywne profile (najstarsze logowanie 30 dni temu). Może się więc zdarzyć, że nie widzisz kogoś, kogo wcześniej widziałeś na tych listach. Osoba ta zapewne nie logowała się w ciągu ostatniego miesiąca i uznaliśmy jego ofertę za nieaktywną i nie prezentujemy Ci jej więcej. Jeżeli ta osoba się znów zaloguje, automatycznie dołączy do Twoich list ofert.

Ulubione - widzisz tu wyłącznie osoby, które sam dodałeś do tej listy. To Twoja osobista lista, dzięki której masz swoje ulubione profile w jednym miejscu. Dla Twojej wygody i przejrzystości możesz z każdej z pozostałych list dodać osobę, która Cię interesuje do listy Moje ulubione profile, aby jej ponownie nie szukać na innych listach. Nową osobę dodasz do Twojej osobistej listy klikając przy jej profilu na symbol  .
Uwaga, czy osoba, którą dodasz do Twojej listy ulubionych będzie o tym poinformowana zależy od Ciebie! Ustalasz to w Preferencjach konta.

Wynik wyszukiwania - widzisz tu profile osób spełniających wszystkie Twoje kryteria. Uwaga, mogą mieć mniej niż 70% Punktów Dopasowania z Tobą. Jeżeli ustaliłeś bardzo surowe kryteria, możesz mieć tu mało wyników. Jeżeli tych wyników jest mniej niż 15 widzisz także profile osób spełniających część Twoich kryteriów. Są to oferty z całej bazy, które lekko tylko odbiegają od Twoich kryteriów, np. osoby z sąsiedniego województwa, niż podałeś lub do 5 lat starsze lub młodsze niż podałeś albo z wykształceniem o jeden poziom wyższym lub niższym, albo o sylwetce np. normalnej zamiast szczupłej. Dobór osób na tej liście nie jest też podporządkowany liczbie Punktów Dopasowania. Wyniki Zgodności mogą być więc tu dość niskie

Polecane - zawiera profile osób, których wynik Zgodności Osobowości z Tobą jest wyższy niż 70%. Uwzględniamy tu także Twoje kryteria wyszukiwania oraz czy spełniasz kryteria osób, których sam szukasz. Pojawiają się na tej liście więc osoby, z którymi masz dużą zgodność wzajemnych kryteriów. Dodatkowo prezentujemy tu osoby z Twojej okolicy. Oferty są posortowane w miarę rosnącej odległości od Twojego miejsca zamieszkania, czyli dla Ciebie najciekawsze na początku.

Odwiedziny - zawiera profile osób, które ostatnio oglądały Twój profil i logowały się w ciągu ostatnich 30 dni. Maksymalna liczba prezentowanych tu profilów to 100. Odwiedziny są rejestrowane, gdy dana osoba kliknie na Twój Numer Użytkownika, aby obejrzeć Twoją Wizytówkę lub Kilka słów o sobie, Zdjęcia lub Zgodność Osobowości i Kryteriów. Jeżeli Użytkownik wyłączył opcję śledzenia jego odwiedzin, wtedy nie pojawi się na Twojej liście. Kliknij tu, aby wyłączyć opcję śledzenia dla siebie lub zmienić ustawienia.

Kto mnie lubi - widzisz tu osoby, które dodały Cię do swojej listy Ulubione i logowały się w ciągu ostatnich 30 dni. Nie jest to opcja obowiązkowa. Jeżeli ktoś nie chce pokazywać, że dodał Cię do ulubionych jest to możliwe, jeżeli tak ustawił preferencje kont.

Oglądane - zawiera profile osób, które Ty ostatnio oglądałeś /-aś.

Oferty zagraniczne  

Poszukuję tylko ofert z zagranicy

Dla osób szukających Polki/ Polaka:

Prosimy o zaznaczenie w kryteriach wyszukiwania  krajów, gdzie może mieszkać Twój przyszły partner. Uwaga, tych ofert jest znacznie mniej niż ofert z Polski. Prosimy więc o liberalne traktowanie pozostałych kryteriów, aby oferty z zagranicy się pojawiły.

Możesz także skorzystać z wyszukiwarki na stronie głównej Biuro matrymonialne zaznaczając region: zagranica i odpowiednio: płeć i przedział wiekowy np:



Dla kobiet szukających obcokrajowca:

Jeśli chętnie poznasz Niemca, Austriaka lub Szwajcara zachęcamy do przeglądania zagraniczne oferty panów
 naszego siostrzanego portalu PolishHarmony.de i wypełnienia dodatkowej Wizytówki po niemiecku lub angielsku.Otrzymasz wtedy oferty obcokrajowców poszukujących partnerki Polki. Abonament w MyDwoje.pl umożliwia oglądanie profilów i komunikację także z panami z PolishHarmony.

Legenda  

Co oznaczają hasła "ostatnie logowanie", "data kojarzenia" i "data odwiedzin" na liście ofert?

"Ostatnie logowanie" to dzień, w którym dany Użytkownik ostatnio zaglądał do Serwisu. "Data kojarzenia" to dzień, w którym pojawił się na Twojej liście ofert, najczęściej jest to dzień, gdy otrzymałeś po raz pierwszy Twój Wynik Kojarzenia lub późniejszy dzień, gdy Użytkownik zarejestrował się w naszym Serwisie później niż Ty sam. Inaczej można powiedzieć data kojarzenia to "data oferty". "Data odwiedzin" to data, kiedy po raz ostatni ktoś odwiedzał Twój profil, jeśli nie był nim zainteresowany, zobaczysz tam wpis: brak.

Data kojarzenia  

Jaka jest moja data kojarzenia? Jest ona zmienna, czy stała?

Po wykonaniu Testu obliczany jest Twój wynik kojarzenia z tymi Użytkownikami, których oferty są w danym dniu aktywne (tzn. logowali się oni w ciągu ostatniego miesiąca, co nie znaczy, że zalogowali się w danym dniu). Oferty te pojawiają się wzajemnie u Użytkowników w proponowanej przez nas parze. W związku z tym każda para, jaką kojarzymy, ma indywidualną datę kojarzenia. Dla wielu ofert jest to dzień wypełnienia przez Ciebie Testu Doboru Partnerskiego, dla innych znów dzień rejestracji osób, które dołączyły do Serwisu później niż Ty - data ta jest równa z ich wypełnieniem Testu i Wizytówki.

Data logowania  

Dlaczego osoba, która odwiedziła mój Profil ma datę ostatniego logowania wcześniejszą niż datę odwiedzin, jak to możliwe?

Dana osoba mogła nie wylogować się z Serwisu przez kilka ostatnich dni dlatego jej data ostatniego logowania jest wcześniejsza niż data odwiedzin.

Ulubione  

W jaki sposób mogę zarządzać i porządkować wybrane profile widoczne na liście ofert?

Oferty, które szczególnie Cię interesują, możesz dodać do "ulubionych" używając symbolu .

Brak odwiedzin  

Dlaczego nikt nie odwiedza mojego profilu?

Przyczyn tego stanu rzeczy może być wiele: na przykład Użytkownicy, którzy odwiedzają Twój Profil mają zaznaczoną opcję "nie pokazuj moich odwiedzin" w zakładce Preferencje, wtedy nie widzisz, że ktoś odwiedził Twój Profil. Drugi powód może być taki, że nie posiadasz przy profilu zdjęć. Takie profile są rzadziej odwiedzane. Trzeci możliwy powód to taki, że Użytkownicy, którzy oglądają Twoją ofertę na liście ofert, nie posiadają abonamentu i nie mogą obejrzeć szczegółów Twojej Wizytówki - nie widzisz wtedy ich aktywności i zainteresowania. Polecamy Ci więc załadowanie do Profilu zdjęć, być może nawet otworzenia ich dla wszystkich Użytkowników, wykupienie abonamentu i aktywne zapraszanie do kontaktu oraz odebranie Certyfikatu, aby pokazać swoim przykładem, że bardzo poważnie i uczciwie poszukujesz  partnera. Jednym słowem, więcej własnej inicjatywy, a na pewno zauważysz większe zainteresowanie Twoją osobą!

Lista odwiedzin  

Czy samo dodanie lub usunięcie czyjegoś profilu z ulubionych spowoduje, że znajdę się na liście odwiedzających ten profil? 

TAK.  Samo dodanie lub usunięcie czyjegoś profilu do ulubionych, bez odwiedzania tego profilu, powoduje pojawienie się na liście osób odwiedzających ten profil, chyba, że zaznaczyłeś opcję "brak śledzenia odwiedzin" w zakładce Ustawienia/Preferencje konta

Grupa wiekowa  

Dlaczego nie ma ofert osób w mojej grupie wiekowej?

Być może oferty niektórych kandydatów z danej grupy wiekowej nie są widoczne ze względu na ustawione przez Ciebie zbyt wąskie kryteria wyszukiwania? Przemyśl je raz jeszcze i jeśli to możliwe, rozszerz. Zmień kryteria wyszukiwania, kliknij tutaj>>

Dopasowanie  

Chciałabym otrzymać oferty panów, z którymi mam dopasowanie np. 50% lub mniej. Różnice też są cenne w związku. Jak to zrobić?

Można znaleźć takie oferty, wyszukując je według własnych kryteriów w wyszukiwarce. Zaznaczamy jednak, iż dopasowanie 50% nie musi oznaczać, że występują między Państwem większe różnice. Nasze dopasowanie procentowe przewiduje różnice, które są dla związku korzystne, np. gdy jeden z partnerów jest osobowością dominującą, dobrze, gdy druga osoba w tej kwestii mocno się różni i jest bardziej ulega. Zaś dopasowanie 50% oznacza, że całość dopasowania osobowości jest słaba. Oczywiście, nie oznacza to, że nie można napisać do takiej osoby.

Brak punków dopasowania?  

Gdy wchodzę do niektórych Wizytówek Użytkowników przez wyszukiwarkę na Stronie Głównej nie widzę % PD ze mną? Dlaczego?

Wyszukiwarka na pierwszej stronie Serwisu obejmuje także oferty starsze niż 1 miesiąc, t.zn. należące do osób, które ostatnio logowały się ponad miesiąc temu. Aby uzyskać wynik % PD w Teście Doboru Partnerskiego z określonym Użytkownikiem, musiałyby on logować się w Serwisie w ciągu ostatnich 30 dni. Zachęcamy, po zalogowaniu, do korzystania z zakładki "Moje oferty" - nie z wyszukiwarki na stronie głównej.

Kontakty usunięte  

Jakie oferty znajdują się w zakładce "Kontakty usunięte"?

W zakładce tej znajdują się kontakty, które zostały usunięte przez Ciebie z Twojej listy.

Usunięcie z listy kojarzenia  

Jakie są skutki usunięcia jakiegoś profilu?

Po wybraniu opcji "usuń profil" usuwana oferta trafia do zakładki "Usunięte Profile" i nie jest wyświetlana na żadnej ze stron w zakładce Oferty (Wynik wyszukiwania, Polecane, Ulubione, Odwiedziny, Oglądane). Właściciel usuwanego profilu nie jest informowany o tym fakcie. W każdej chwili usunięty profil można przywrócić poprzez wybranie opcji "przywróć profil" w zakładce Profile usunięte.

Kosz  

Co oznacza ikonka kosza pojawiająca się przy każdym profilu na liście ofert?

Kliknięcie w ikonkę kosza umożliwi Ci usunięcie danego profilu z Twojej listy ofert. Dzięki temu już więcej nie zobaczysz profilu danego Użytkownika. Jeśli jednak zmienisz zdanie, w każdej chwili możesz profil przywrócić. Zrobisz to w zakładce Oferty/Usunięte profile.

Pamiętaj, że usunięcie danego profilu z Twojej listy nie oznacza automatycznego zniknięcia Twojej oferty z listy tego Użytkownika. Są to Twoje ustawienia indywidualne i tylko Ty będziesz o nich wiedział.

Jednocześnie zaznaczamy, że usunięcie profilu z listy nie jest równoznaczne z zablokowaniem możliwości korespondencji z danym Użytkownikiem. Wspólną korespondencję będziecie mogli bez problemów kontynuować, o ile kontakt został nawiązany przed Twoim usunięciem Użytkownika z listy ofert.

Subskrypcja  

Dlaczego nie mogę otworzyć ofert, które dostaję w subskrypcji?

Oferty, które przysyłamy w codziennej subskrypcji nie są zaproszeniami do kontaktu. Są to oferty osób, które dołączyły do naszego Serwisu i spełniają Twoje indywidualne kryteria wyszukiwania lub mają wysoki % Punktów Dopasowania z Tobą i znajdziesz je na liście w zakładce Moje oferty. Zaproszenia otrzymujesz, jako wiadomości. Na zaproszenie do kontaktu można odpowiedzieć bez konieczności wnoszenia opłaty. W momencie, kiedy otrzymasz propozycję kontaktu, możesz ją zaakceptować w Serwisie, wysyłając odpowiedź automatyczną lub napisać list. Jeżeli nie masz ochoty na nawiązanie kontaktu, możesz odrzucić propozycję, żegnając się z daną osobą za pomocą przycisku "brak zainteresowania". Otrzymując zaproszenie do kontaktu od osoby, która ma aktywny abonament, możesz oczywiście obejrzeć także bezpłatnie szczegóły Wizytówki danej osoby.

Profil w ramce  

Na liście ofert widzę, że niektóre profile są w ramce. Co to oznacza?

Wyróżnienie profilu w ramce powoduje, że łatwiej go zauważyć na liście ofert. Jeżeli chcesz, by Twoja oferta w MyDwoje.pl była bardziej widoczna, możesz wykupić ramkę do profilu. Wyróżnienie profilu w ramce możesz także otrzymać od MyDwoje.pl w prezencie - szczegóły tutaj.

Poczta i Czat  

Poczta - przypomnienie o braku odpowiedzi  

Dostałem przypomnienie o braku odpowiedzi na wiadomość

Przypomnienie o braku odpowiedzi na listy wysyłane jest do Użytkownika, który nie odpowiedział na wiadomość wysłaną do niego przez okres od 48h do 14dni. Wiadomość ta musi być pełnoprawna, czyli nie może być szkicem, ani znajdować się w koszu adresata, Użytkownik musi mieć status potwierdzony i powinien wyrazić zgodę na otrzymywanie takich wiadomości. W MyDwoje bardzo dbamy o zadowolenie Użytkowników, dlatego bardzo zależy nam, by żadna wiadomość nie pozostała bez odpowiedzi. Wysyłając odmową standardową odpisujesz na list w swojej skrzynce na MyDwoje. Możesz oczywiście odpowiedzieć indywidualnie otwierając wiadomośc i odpowiadając na list.

Poczta - propozycja kontaktu  

Dlaczego nikt nie proponuje mi kontaktu?

Jeżeli jesteś abonamentowym Użytkownikiem, spróbuj sam zaprosić do kontaktu osoby, których profil przypadł Ci do gustu. Na pewno będą Ci wdzięczne za tę propozycję kontaktu. Szczególnie, gdy ktoś nie widzi Cię w swoich wynikach, może przeoczyć Twój profil. Uatrakcyjnij także swój profil i załącz ciekawe zdjęcia - możesz teraz także otworzyć je dla wszystkich zarejestrowanych Użytkowników. Zachęcamy też, abyś rozszerzył swoje kryteria wyszukiwania. Im więcej kandydatów/ kandydatek i wysłanych zaproszeń, tym większa szansa na nawiązanie miłej znajomości. Chcesz wiedzieć, jak uatrakcyjnić profil? Przeczytaj w naszym poradniku: Ciekawy profil randkowy i Zdjęcia - zasady i ochrona wizerunku.

Poczta - jak odpowiedzieć?  

Jak odpisać na propozycję kontaktu?

Jeśli chcesz odpowiedzieć na propozycję kontaktu, kliknij na link „otrzymałeś propozycje kontaktu”, który przeniesie Cię do skrzynki kontaktowej. Stamtąd możesz napisać list klikając guzik „odpisz” lub wysłać automatyczną odpowiedź „chętnie cię poznam”. Osoby, które nie opłaciły abonamentu, mogą prowadzić korespondencję pod warunkiem, że posiadają wyjątkowo atrakcyjny profil i zostaną zaproszone do korespondencji przez abonamentowego Użytkownika. Osoba zaproszona może korespondować, oglądać pełną Wizytówkę i Zgodność Osobowości i Zgodność Kryteriów z osobą, która ją do kontaktu zaprosiła. Osoby korespondujące mogą także odsłonić dla siebie wzajemnie swoje zdjęcia.

Poczta - legenda  

Skąd wiem, że moja wiadomość została przeczytana?

Wejdź w skrzynkę kontaktową z danym Użytkownikiem. Zobaczysz tam zamkniętą lub otwartą kopertkę obok Twojej wiadomości lub propozycji kontaktu. Otwarta znaczy, że osoba, z którą korespondujesz, przeczytała Twoją wiadomość. Tę samą informację otrzymasz także w subskrypcji na e-mail najwcześniej jeden dzień po wysłaniu wiadomości w tekście np.: Użytkownik Marcin przeczytał Twoją wiadomość.

Poniżej możesz zapoznać się z oznaczeniami wiadomości w Poczcie MyDwoje.pl:

Masz nową wiadomość 

  Przeczytałeś wiadomość, jeszcze nie odpowiedziałeś 

 wiadomość nie przeczytana    Twoja wiadomość nie została jeszcze przeczytana 

wiadomość przeczytana  Twoja wiadomość została przeczytana

   Przeczytałeś wiadomość i odpowiedziałeś na nią



Poczta - adres e-mail  

Czy do korespondencji przez MyDwoje.pl używam mojego adresu e-mail?

Nie. Nikt oprócz biura Serwisu nie zna Twojego adresu e-mail. Z innymi Użytkownikami portalu możesz korespondować tylko anonimowo, bez konieczności podawania swego adresu e-mail, wykorzystując wewnętrzną anonimową Pocztę i Czat MyDwoje.pl. Twój osobisty adres e-mail służy jedynie do korespondencji z Serwisem. Na własną odpowiedzialność możesz podać jednak innym Użytkownikom swoje osobiste dane teleadresowe.

Poczta - imię dla Użytkownika  

Jak nadać imię wybranemu Użytkownikowi? 

Aby nadać Użytkownikowi imię, należy wejść w zakładkę Moje oferty. W Wizytówce danego Użytkownika należy kliknąć na opcję "Nadaj Użytkownikowi imię od siebie". Imię wpisuje się w otwarte okno; należy pamiętać, by zatwierdzić je przyciskiem OK.

Poczta - sesja pod kontrolą  

Pisałem list i nagle, gdy chciałem go wysłać, zostałem przekierowany do okna logowania, a list utraciłem. O co chodzi?

Ze względów bezpieczeństwa sesja w Serwisie MyDwoje trwa godzinę. Gdy Użytkownik jest zalogowany, lecz nie porusza się po Serwisie, a np. pisze list w jednym oknie, sesja skończy się i Użytkownik może stracić niezapisany list.

Wprowadziliśmy kontrolę bezczynności sesji, czyli powiadomienie, gdy do wygaśnięcia sesji zostało tylko 5 minut. Dzięki temu, mamy nadzieję, że nie zginie już żaden list! W ten sposób MyDwoje jest bezpieczne dla Was i wygodne!


Poczta - brak możliwości korespondencji  

Otrzymałam komunikat, że "Status komunikacji z tym użytkownikiem nie pozwala na prowadzenie korespondencji"

Najprawdopodobniej już wcześniej Użytkownik otrzymał od Ciebie jedną wiadomość i system zablokował możliwość wysłania kolejnej, gdyż Użytkownik nie wyraził chęci na korespondencję.

Poczta - urwany kontakt  

Nie mam abonamentu. Ktoś zaproponował mi kontakt i już ze sobą pisaliśmy, ale nagle kontakt się urwał. Dostaję informację o braku abonamentu. Co się stało?

Kontakt zaproponowała Ci osoba, która posiadała wykupiony abonament. Jeżeli tej osobie czas trwania abonamentu upłynął, Wasz kontakt zostaje zablokowany i dostajesz wiadomość, podobnie jak Twój rozmówca, o konieczności opłacenia abonamentu (cały czas obowiązuje u nas zasada, że wystarczy opłacenie abonamentu przez jedną z osób).

Poczta - zablokowanie Użytkownika  

Chcę zakończyć korespondencję z danym Użytkownikiem. Nie dogadaliśmy się i nie chcę, by mógł do mnie pisać! Jak to zrobić?

Użytkownika, z którym nie chcemy już więcej korespondować możemy zablokować, korzystając z opcji w zakładce Poczta, obok jego wiadomości "Wyślij blokadę". Otrzyma on wiadomość o Twojej decyzji i nie będzie mógł więcej do Ciebie napisać.

Poczta - odblokowanie Użytkownika  

Jak odblokować Użytkownika, którego wcześniej zablokowałam?

Aby odblokować Użytkownika, który wcześniej został przez nas zablokowany, wystarczy do niego wysłać wiadomość. Samo wysłanie wiadomości powoduje odblokowanie Użytkownika.

Poczta - zawieszenie konta  

Jeżeli zawieszę konto, czy wysłane przeze mnie wiadomości zostaną odczytane przez adresatów?

Wysłane przez Ciebie wiadomości nie znikną, będziesz mógł kontynuować korespondencję z tymi osobami, ale Twój profil nie będzie już figurował w Wyniku Kojarzenia innych osób, więc nie będziesz otrzymywać nowych propozycji kontaktu.

Poczta - przekazywanie wiadomości  

Kiedy osoba mająca zawieszone konto otrzyma moje wiadomości?

Osoba ta otrzyma wiadomości natychmiast po ich wysłaniu. Nic się w tej kwestii nie zmienia.

Poczta - ponowna aktywacja  

Jeżeli zawieszę konto, jaki zestaw ofert otrzymam po jego ponownej aktywacji?

Po ponownej aktywacji profilu, otrzymasz oferty aktualne na dzień aktywacji, czyli oferty osób, które logowały się w ciągu ostatnich 30 dni i mają pozytywnie zweryfikowaną Wizytówkę. Może się okazać, że nie zobaczysz na liście niektórych ofert, które widziałeś wcześniej.

Poczta - oflagowanie wiadomości  

Co oznacza flaga i jak ją stosować?

Symbolem flagi Użytkownicy mogą zaznaczać ważne dla siebie wiadomości, na które na przykład chcą odpisać w późniejszym terminie. Łatwo je znaleźć w zakładce Poczta > Moja Poczta > Historia rozmowy - klikając w napis "Pokaż ostatnio oflagowane".

Czat - Użytkownicy online  

Nie widzę na Czacie wszystkich Użytkowników, którzy akurat są online. Dlaczego?

Rozmowy poprzez Czat MyDwoje.pl możesz prowadzić z tymi Użytkownikami, z którymi prowadzisz korespondencję e-mailową przez Pocztę MyDwoje.pl, czyli tylko z osobami, które odpowiedziały pozytywnie na Twoje zaproszenie, bądź z którymi zgodziłeś się korespondować. Wtedy widzisz tych Użytkowników w swoim oknie Czatu. Jeśli są dostępni na Czacie powinieneś przy ich Nazwie Użytkownika zobaczyć "zielone jabłko". Gdy kolor jabłka jest szary Użytkownik w danej chwili nie jest dostępny na Czacie. Możesz go zaprosić do rozmowy wysyłając e-maila z informacją, że chciałbyś porozmawiać i prosisz, by uruchomił Czat, wchodząc na stronę komunikatora, abyście mogli rozmawiać na żywo.

Czat - nieaktywny  

Mój Czat jest nieaktywny. Co zrobić, by rozmawiać?

Najpierw sprawdź wersję Flash na swoim komputerze. Aby widzieć poprawnie funkcje Czatu musisz mieć zainstalowany Flash Player w wersji min. 9,0,28,0. Czat MyDwoje.pl znajduje się na oddzielnym serwerze, więc po zalogowaniu się do MyDwoje.pl powinieneś otworzyć także oddzielnie stronę Czatu, aby się w czacie "zalogować". Wtedy Twój status zmieni się na online podobnie jak w MyDwoje.pl. Najlepiej zrób to otwierając Czat w nowym oknie przeglądarki.

Dołącz do nas!
e-mail:*
hasło:*
(min. 6 znaków)
powtórz hasło:*
Jesteś:*
  kobietą piksel
  mężczyzną
Data urodzenia:*
Skąd znasz
mydwoje.pl?
*pole obowiązkowe
   *Akceptuję Regulamin oraz Politykę prywatności Serwisu
   Tak, chcę być informowany o trendach i ofertach specjalnych dla Singli. Rezygnacja jest możliwa w każdej chwili

lub
facebook register
Zadzwoń lub napisz do nas




tel: (22) 201 25 89
fax: (22) 201 25 87


codziennie 9.00 - 24.00
Twarze MyDwoje
Oferty zagraniczne mężczyzn
poprzedni
następny
MyDwoje - krok po kroku

powered by WEB interface
Serwis MyDwoje.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję politykę prywatności Serwisu MyDwoje.pl
zamknij