Biuro matrymonialne > Aktualności dla singli > Zdaniem singli - badania > Rynek usług i produktów dla singli

Rynek usług i produktów dla singli

  • Podziel się na:
  • Dodaj do facebook.com
  • Dodaj do twitter.com
  • Dodaj do wykop.pl
  • Dodaj do gogole+
  • Dodaj do Linkedin
  • Dodaj do Pinterest

Co kupują single? - IP 21.03.2017

Żyjesz w pojedynkę i zdarzyło Ci się poszukiwać towaru/usługi dla ciebie, a otrzymywałeś promocyjną ofertę dla rodzin lub wręcz klientów kupujących hurtem? Osoby samotne to aż 7 milionów Polaków, którzy stanowią dużą grupę konsumencką. Single nie tylko pragną chodzić na randki przez portale randkowe, które odpowiadają na ich potrzeby ale chcą także by inne problemy zostały zauważone. Single oglądają reklamy niedobrane dla nich, przedstawiające uśmiechnięte rodziny. A co z potrzebami tych, którzy ciągle poszukują swojej drugiej połowy, a ich plany rodzinne należą do bliżej nieokreślonej przyszłości? Tak, jak osoby te chętnie chodzą na randki internetowe, tak samo szukają oferty produktów i usług skierowanych specjalnie do nich. Portal randkowy MyDwoje zapytał singla: "Jakie usługi lub produkty dla singli najczęściej kupujesz lub interesujesz się nimi? ". Zobacz, jakie są główne potrzeby singli i na co single byliby gotowi wydać pieniądze.


Rynek usług dla singli, co kupują single - sonda


Urlop i czas wolny szansą na spotkanie miłości w gronie aktywnych singli

Rynek singli jest rynkiem dość specyficznym. Czy dla tej grupy odbiorców pojawia się najwięcej ofert imprez, kursów, warsztatów i promocji? Najczęściej proponowanymi są wyjazdy popularne zwłaszcza w okresie wakacji, Sylwestra i świąt. Są to głównie wyjazdy połączone z obchodami tych szczególnych dni w gronie osób również poszukujących partnera. Mimo, że singlom daje to dodatkową szansę na poznanie drugiej połówki, zainteresowanie tą usługą jest mniejsze od oczekiwanego. Na imprezy okolicznościowe typu Sylwester lub Walentynki wybierze się 13% mężczyzn i 9% kobiet. Według badań MyDwoje tylko 17% singli zapytanych o to czy wolą wyjechać sami czy w gronie znajomych lub rodziny odpowiada, że bierze pod uwagę właśnie wyjazd w pojedynkę. Na wyjazd zagraniczny integracyjny dla singli (np. żagle) zdecyduje się jedynie 9% kobiet i 4% mężczyzn, natomiast oferty zorganizowanego wypoczynku w kraju dla singli poszukuje 13 % kobiet i 8% mężczyzn. Większość woli, by towarzyszyła im rodzina lub bliscy znajomi - szuka więc oferty dostosowanej do tych potrzeb. Większym zainteresowaniem cieszą się warsztaty czy spotkania, na których można czegoś nowego się nauczyć, kogoś poznać - niestety, tego typu ofert jest znacznie mniej. Propozycję kursu dla singli, np. gotowania, fotografii, tańca przyjmie z chęcią 12% pań i 9% panów, a na imprezy dla singli typu wieczór taneczny, kręgle, speed-dating, obiad z singlami z chęcią wybierze się 14% mężczyzn i aż 17% kobiet.

Rynek produktów i usług dla singli


W małym opakowaniu, dla singla i praktycznie

Single online najmniej zainteresowani są nabywaniem przedmiotów, t.zw. codziennego użytku w promocjach przygotowanych dla nich. Być może wynika to z faktu, że nie lubią chwalić się życiem osobistym na forum. Mogliby zostać zbyt łatwo sklasyfikowani, a przecież swoje singielstwo traktują wyłącznie, jako stan przejściowy i taka oferta byłaby przydatna tylko na chwilę, więc nie jest godna uwagi. Jedynie 3% respondentów oczekuje możliwości nabycia artykułów RTV i AGD w specjalnej promocji dla singla. Zdecydowanie większym zainteresowaniem, bo aż 18% samotnych, cieszyłyby się produkty żywnościowe w małych opakowaniach, np. półlitrowe mleko, których wciąż jest na rynku zbyt mało albo ceny w porównaniu do większych opakowań są zdecydowanie mniej korzystnie. Promocje na żywność dotyczą zazwyczaj zakupu dużej ilości tego samego produktu – w t.zw. Big paku. Może spece od reklamy i promocji zaproponują wreszcie singlom zakup kilku małych opakowań różnych produktów w formie zestawu w super cenie?

Poszukiwania miłości i rozwój osobisty z profesjonalną pomocą

Jedynie co dziesiąta samotna osoba poszukujących partnera z internetowym biurem matrymonialnym deklaruje wcześniejsze doświadczenie bądź zainteresowanie udziałem w tradycyjnym, stacjonarnym biurze. Randki online, widać, dodały wielu singlom odwagi, by otwarcie mówić np. pani szuka pana i odważnie online poszukiwać bliskości i związku. Część respondentów byłoby jednak chętna zapłacić za poradę specjalisty coacha, wskazówki, rady i analizę dotychczasowych poczynań z zaznaczeniem mocnych i słabych stron. Dlatego 11% panów i 5% pań decyduje się skorzystać z coachingu dla singli dotyczącego relacji damsko – męskich. Tylko 2% zapytanych pójdzie krok dalej i zdecyduje się na sesję dla singla z psychologiem.

Przyjemności dnia powszedniego

Z badań przeprowadzonych przez portal dla singli MyDwoje.pl wynika, że rynek singli jest w Polsce wciąż zbyt mało zauważany, ale również sami single nie upominają się wystarczająco o ofertę dostosowaną szczególnie dla nich. 40% singli przyznaje, że ich obecny stan nie jest dla nich komfortowy i tęsknią właśnie za życiem w związku i rodzinie. Zainteresowanie osób samotnych skupia się najbardziej na potrzebie kontaktu z innymi singlami w podobnej sytuacji – w czasie urlopu i na co dzień w ramach imprez dla singli i ciekawych spotkań. Codzienności dotyczy również apel singli o zauważenie ich podczas tych najprostszych, koniecznych spożywczych zakupów.

Czytaj również:


 
Komentarze (1)

Rynek usług i produktów dla singli - dodaj komentarz
Ania; 2017-03-21 09:02:55 
Zgadzam się, warto pomyśleć o ludziach żyjących solo i dostosować ofertę na rynku również do nich. Pomysł z mini produktami żywnosciowymi w dobrej cenie jak najbardziej trafiony ;)

Dołącz do nas!
* POLA OBOWIĄZKOWE
e-mail:*
hasło (min. 6 znaków):*
powtórz hasło:*
jestem:*
  kobietą piksel
  mężczyzną
data urodzenia:*
skąd znasz mydwoje.pl:
*Oświadczam, iż zapoznałem się z Regulaminem świadczenia usług oraz Polityką prywatności i je akceptuję.
*Zgoda na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną (powiadomienia dzienne i natychmiastowe). Zgodę można wycofać w każdej chwili.
Wyrażam zgodę na Newsletter z ofertami matrymonialnymi i wydarzeniami dla singli.

lub zarejestruj się przez Facebooka
facebook register

Administratorem podanych danych osobowych jest: Katarzyna Bieber reprezentująca Serwis Doboru Partnerskiego z siedzibą przy ul. Domaniewskiej nr 37 lok. 2.43, Warszawa 02-672, NIP: 9511875187. Administrator wyznaczył IOD, jest nią Małgorzata Lewandowska, z którą kontakt jest pod adresem e-mail iod@mydwoje.pl. Kategorie danych jak: e-mail, data urodzenia, fotografia, wiek, zawód, miasto, charakterystyka, poglądy oraz dane dotyczące preferencji tzw. dane szczególnej kategorii zostają przekazane dobrowolnie w celu realizacji usługi i przesyłania oferty marketingowej zgodnie z Regulaminem Serwisu. Podstawa prawna: Serwis Internetowy przetwarza dane osobowe na podstawie wyrażonej zgody, jest to niezbędne do wykonania umowy, do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, na podstawie prawnie uzasadnionych interesów administratora i jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której danej dotyczą lub innej osoby fizycznej. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres obowiązywania Umowy lub wniesienia uzasadnionego sprzeciwu. Użytkownik ma prawo poprawiania danych, usuwania, ograniczenia przetwarzania a także wniesienia sprzeciwu, oraz przeniesienia ich do innego administratora. Podanie danych nie jest wymogiem ustawowym lecz umownym i jest dobrowolne jednak niezbędne do wypełnienia umowy. Dane będą wykorzystywane do automatycznego podejmowania decyzji w celu przygotowania wyboru ofert matrymonialnych dopasowanych do kandydata. Użytkownik ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajdziesz w Polityce prywatności Serwisu.

Napisz lub zadzwoń do nas




Tel: (22) 201 25 89
w dni powszednie 11:00-16:00



Fax: (22) 201 25 87


MyDwoje - krok po kroku

powered by WEB interface
Serwis MyDwoje.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.   Akceptuję
zamknij